Museolaisille tiedoksi

Tiedotetta ja jäsenmaksu maaliskuussa
Espoon Automuseo ry:n kevään jäsentiedote ilmestyy museolaisten postiluukkuun maaliskuussa. Tiedossa ainakin kuvasatoa viime vuodelta ja moottoripyöräjaoksen toimintakertomus. Helmikuussa ei ihan ehditty postitukseen, syynä allekirjoittaneen lamaannuttava sairausloma. Jäsentiedotteen mukana saa erillisen laskupaperin jäsenmaksusta, 20 euroa.

Ovatko yhteystietosi ajantasalla?
Ilmoita muuttunut sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi tai postitusosoitteesi info (at) espoonautomuseo.com, kiitos.

Päivystysvuorot
Tänä vuonna museolaisille on tarjolla noin 50 päivystysvuoroa. Päivystysvuorot nähtävillä Museolaisille-osiossa täällä. Päivä ei ole mahdoton, kunhan jaksaa tarinoita vanhoista ajoneuvoista. Kuuden tunnin rupeaman voi vaikka jakaa yhdessä toisen museolaisen kanssa! Ota yhteyttä outi.lahteenoja (at) wellender.fi, niin saat nimesi haluamallesi ajankohdalle.

Aurinkoista lopputalvea toivottaen
Outi Lähteenoja